گاوآهن همدان باعث می شود سیب زمینی به مدت 2 سال سالم بماند

دستگاه های بیل زدن برای درختان و انواع مختلف گیاهان وجود دارد که با توجه به هدف استفاده انتخاب می شوند در گذشته از گاوآهن همدان استفاده می شده است.پس از مرحله شخم زدن زمین کشاورزی مرحله کاشت بذر می رسد.

ماشین‌های کاشت الکترونیکی و مکانیکی به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که انواع مختلفی را شامل می‌شوند که بر اساس نوع بذری که قرار است کاشته شود و ماهیت تولید مورد نیاز متفاوت است.

دریل بذری که به آن تک بلوک می گویند و یکی از پرکاربردترین انواع آن است که تعدادی سنگر نزدیک حفر می کند و در آنها بذر می کارد.به طوری که برای تولید محصول نزدیک به یکدیگر نزدیک هستند و برای غلات و محصول و برای تعداد زیادی از انواع محصولات کشاورزی مناسب هستند.

دستگاه کاشت از طریق سوراخ: برای گونه های کم تولید مناسب است زیرا سوراخ های مجزا و نسبتاً با فاصله ایجاد می کند و سوراخ ها را مرتب می کند.

بذرپاشی: دستگاهی است که بذرها را روی سطح خاک می پاشد و برای انواعی که باید کشت شوند تا بذرها در معرض نور قرار گیرند مناسب است، سپس خاک را با لایه ای سبک می پوشانند.

گاو آهن

ماشین آلات کاشت کامل: نوعی است که برای کاشت گیاهانی استفاده می شود که برای کشت نیاز به کاشت کامل دارند.مانند سیب زمینی، زنجبیل، نیشکر و غده های دیگر.

دستگاه کاشت صیفی جات: نوعی دستگاه کاشت است که برای قرار دادن بذرها به صورت دقیق، در فواصل منظم و به مقدار ثابت استفاده می شود و برای برخی از انواع تابستانی مانند پنبه و ذرت مناسب است.

سپس نقش آبیاری می آید، جایی که بسیاری از کشاورزان به آبیاری قطره ای و بارانی وابسته هستند، از طریق استفاده از ابزار آبیاری مدرن و پیشرفته که به صرفه جویی در مصرف آب و آبیاری مناطق وسیع در مدت زمان کوتاه کمک می کند.

و ماشین‌های برداشت که با توجه به نوع محصول و مساحت مورد نیاز متفاوت بودند، زیرا ماشین‌ها و روبات‌های مدرنی ظاهر شدند که از طریق برنامه‌های سازمان‌یافته خودشان کار می‌کنند.

تراکتورهای کشاورزی از نظر ظاهری قدیمی‌ترین ماشین‌های مکانیکی هستند، زیرا در گذشته برای کار با اکثر ماشین‌های کشاورزی از طریق اتصال آنها به آن‌ها استفاده می‌شد.

همچنین برای حمل ماشین آلات کشاورزی و پمپ های آب به مزرعه استفاده می شد، همانطور که برای حمل محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.