خرما کبکاب مضافتی در مراسم عروسی رونالدو به عنوان دسر سرو شد

در واقع باید گفت خرما کبکاب مضافتی بیهوده مفید تلقی نمی شود، آنها تقریباً تمام عناصر جدول D.I. لازم برای بدن را دارند.

خرما یکی از اولین میوه های خوراکی است که توسط بشر کشت شد. در مقبره‌های فراعنه مصر تصاویری از درختان خرما با برگ‌های بلند و برجسته یافت شد.

خوردن 8 تا 10 خرما در روز خطر حملات قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد. میوه ها و ویتامین های شگفت انگیز غنی هستند، آنها حاوی ویتامین های A ، B1 ، B2 ، B5 ، B6 ، C ، H و PP هستند.

خرما به دلیل وجود آن سیستم ایمنی را تقویت می کند، فعالیت مغز را تحریک می کند، فرآیندهای گوارشی را بهبود می بخشد، تأثیر مفیدی بر قدرت مردان دارد و به پاکسازی بدن از سموم و سموم کمک می کند.

خرما

خرما سطح کلسترول “بد” را کاهش می دهد و دارای خاصیت منحصر به فردی است – ماهیچه های رحم را تقویت می کند و در نتیجه فعالیت زایمان را بهبود می بخشد و پس از زایمان بدون ایجاد آلرژی در نوزادی که با شیر مادر تغذیه می شود به بهبود سریع رحم کمک می کند.

خرما کبکاب مضافتی به مقدار زیاد برای افراد مبتلا به دیابت توصیه نمی شود، زیرا میوه ها حاوی مقدار زیادی قند طبیعی هستند. خرما به دلیل داشتن پروتئین بالا برای کسانی که بیماری های مزمن گوارشی (زخم، ورم معده) به خصوص در مرحله حاد دارند، باید با احتیاط مصرف شود.

کلسیم ، روی ، سلنیوم ، مس و منگنز ، آهن ، کلر و گوگرد ، ید ، کروم ، فلوئور ، مولیبدن ، بور و وانادیم ، قلع و تیتانیوم، سیلیکون، کبالت ، نیکل و آلومینیوم، نیکل و آلومینیوم ، با توجه به محتوای پتاسیم و منیزیمخرما از تمام میوه های خشک شناخته شده جلوتر است.

ذکر خرما در متون قرآن و انجیل یافت می شود، نقاشی هایی از خود میوه ها و درختان خرما، که خرماها به صورت خوشه ای روی آنها رشد می کنند، بسیاری از نسخه های خطی باستانی را زینت می دهند.

اعتقاد بر این است که با داشتن خرما و آب، انسان نه تنها از گرسنگی نمی میرد، بلکه چندین سال بدون غذای دیگر زندگی می کند.