گاوآهن دو خیش تیلر

لازم است بدانید گاوآهن دو خیش تیلر دارای بندهای چرخشی رو به جلو هستند که در جلو یا درست در زیر موتور نصب شده اند. اینها در باغچه های کوچک به خوبی کار می کنند و بسته به قدرت اپراتور، می توانند به خوبی نمونه های قلع کاری شده عقب کار کنند.

آنها به مقداری استحکام بالاتنه نیاز دارند زیرا اپراتور باید ماشین را در حالی که پیچ ها به سمت جلو می چرخند نگه دارد. آنها معمولا دارای موتورها و چرخ های 4 چرخه هستند که به حرکت تیلر از مکانی به مکان دیگر کمک می کند.

آنها می‌توانند یک اینچ یا آنقدر عمیق‌تر خاک کنند که مدل‌های پشتی آن‌ها از 300 تا 800 دلار قیمت دارند.

کولتیواتورهای سبک اساساً نسخه های کوچکی از تیلر روتاری روتاری جلویی با قدرت کمتر هستند. آنها برای ترکیب اصلاحات در خاک و وجین سبک در بسترهای باغی مفید هستند اما نمی توانند خاک های صخره ای و کشت نشده را تجزیه کنند.

آنها معمولاً با موتور 2 چرخه کار می کنند که از شما می خواهد بنزین را با روغن 2 چرخه (مانند اره برقی و ماشین اصلاح خط) مخلوط کنید. نسخه های 4 چرخه نیز موجود است.

گاو آهن

آنها سبک وزن هستند (حدود 20 پوند) و باید از جایی به مکان دیگر حمل شوند. آنها معمولاً حدود 20 پوند وزن دارند و قیمت آنها بین 350 تا 500 دلار است.

کاهش سرعت موتور باعث کاهش سرعت لاستیک ها و همچنین سرعت کلی تیلر می شود.

این به ویژه برای کشت در خاک نرم یا مناطق کم عمق مفید است. ممکن است متوجه شوید که کاهش دریچه گاز عملکرد بهتری را در خاک‌های ضخیم سخت نیز ارائه می‌دهد.

به طور کلی، در خاک سخت، کار کردن تیلر با دریچه گاز، بهترین نتایج را به همراه دارد
تیلرهای وسط به طور طبیعی خود را به جلو می برند. یک میله عمقی حرکت رو به جلو پنجه را مهار می کند و به آن اجازه می دهد تا عمیق تر در خاک فرو رفته و آن را از هم جدا کند.

میله عمق به ویژه در هنگام خاکورزی زمین سخت مهم است. سرعت زمین پنجه را کاهش می دهد و به آن اجازه می دهد تا برش های کوچکتری را در خاک ایجاد کند و آن را به قطعات ریزتر تقسیم کند.