کیف کمری مخفی ثروتتان را افزایش می دهد

شاید بخواهی این را بدانید که کیف کمری مخفی برای چه کسانی مناسب است باید بدانید  کسانی که تیپ های ورزشی که دوست دارند یک بسته کوچک برای پیاده روی، پیاده روی با سگ یا دوچرخه سواری داشته باشند انتخاب خوبی است.

افرادی که چیزی می خواهند که می توانند در سفر کوله پشتی خود را جمع و جور کنند تا نیازی به کشیدن کوله پشتی یا کیف پول در همه جا نداشته باشند.

کیف کمری مخفی دارای پشتی نرم و لطیف است که آن را در اطراف کمر بسیار راحت می کند و به راحتی روی بدن شما می نشیند.

برن پاتاگونیا یک برنامه بازگشت ارائه می دهد که عیوب و همچنین تعمیرات، بازگرداندن و بازپرداخت محصولاتی را که شما از آنها راضی نیستید، پوشش می دهد، اما آسیب ناشی از فرسودگی با هزینه تعمیر همراه است.

برخلاف اکثر بسته های دیگر، با این بسته باید بند را از هر دو طرف تنظیم کنید، که تقریباً راحت نیست. نسخه اصلی ضد آب نبود و در آزمایش ما، آب درست از نایلون ریپس استاپ با پوشش پلی اورتان پاتاگونیا جاری شد.

کیف
اگر می‌خواهید از یک کیف یا کیف کوچک بدون جا گذاشتن وسایل گرانبها استفاده کنید، این کیفی است که باید تهیه کنید.

بسته ذوزنقه ای است و ساختار بیشتری نسبت به کیسه های شکمی مستطیلی مانند کیف کمری Tinyat Travel Fanny Pack دارد .، که می تواند به قسمت میانی شما فشار بیاورد.

ابعاد آن ۶ و نیم در ۱۳ در ۳ و نیم اینچ است و دارای یک جیب زیپی در جلو با قلاب کلید و یک محفظه اصلی است که در مجموع ۳ و نیم لیتر فضای ذخیره سازی دارد. جیب زیپ جلوی آن به اندازه آیفون X است و می‌تواند دستمال کاغذی، نشان کار و آدامس شما را در خود جای دهد.

محفظه اصلی دارای یک جلد شومیز کوچک، کیف پول کلاچ، تلفن، شارژر پشتیبان و کلید ماشین است. دوری می‌گوید: «این به‌خصوص زیبا نیست، اما به نوعی دوست‌داشتنی است.

من می‌توانم خودم را تصور کنم که وسایل ضروری را در این کیف برای رفت و آمد می‌اندازم.» ماکولا دانبار، ویراستار محتوا، این احساس را تکرار کرد و گفت: «در برخی از سناریوها می‌توانم به راحتی کیف دیگری را در خانه بگذارم و همه چیز را در آن جمع کنم.»