کیف اداری چرم زنانه که از پارچه پنبه ای نانو درست شده است!!!

درمان پوست ترک خورده به همان اندازه مهم است که هم کفش و هم پوستتان را درمان کنید.

کیسه های چرمی در صورتی که در آب و هوای بد استفاده شده باشد پس از مدتی کمی خیس می شوند.

اگر در مراقبت خوب از چرم مهارت دارید، کیف اداری چرم زنانه فوق العاده ای خواهید داشت که برای تمام عمر و حتی برای نسل ها دوام می آورد.

چرم همیشه با افزایش سن کمی کهنه می‌شود و ظاهری خشن‌تر پیدا می‌کند، اما به همین دلیل است که ما کیف‌های چرمی را دوست داریم.

Rosenvinge اکنون به شما چند نکته در مورد اینکه چگونه کیف خود را در تمام طول سال زیبا نگه دارید، ارائه می دهد.

ما در Rosenvinge 2 محصول داریم که می توانید برای درمان کیف های چرمی ما بخرید، یک نرم کننده چرم برای کیف های چرمی به عنوان محافظ و اشباع کننده و یک اسپری مخملی که برای کیف های جیر توصیه می کنیم.

کیف

اولین چیزی که در مورد مراقبت از پوست باید به آن فکر کنید این است که چه نوع پوستی دارید.

اینجا در Rosenvinge، ما عمدتاً چرم، جیر و مقداری پوست گاو با خز می فروشیم. شما مطمئن نیستید که چه چیزی خریداری کرده اید، بنابراین مطمئن نیستید که چه نوع پوستی دارید و به دنبال چه چیزی هستید.

چرم: باید با یک نرم کننده چرم خنثی و سپس یک اسپری اشباع خنثی روغن کاری شود. به یاد داشته باشید که قبل از اسپری کردن کیسه باید آن را خشک کنید.

این امر با جلوگیری از لکه شدن و کشیدن احتمالی چرم، از چرم محافظت می کند، کیسه‌های رنگ روشن باید بیشتر از کیسه‌های تیره اسپری شوند، زیرا کثیفی و رنگ را از منابع دیگر جذب می‌کنند.

همانطور که در تصاویر زیر می بینید، در صورت مصرف بیش از حد نرم کننده روی اسفنج، از قسمتی که کمتر قابل مشاهده است شروع کنید.