میوه خشک زنجان موج طلاق یک زوج شد

در واقع باید گفت میوه خشک زنجان کم آب نیز متحدان عالی برای ورزشکاران هستند.

آنها مقدار مناسب انرژی را قبل از ورزش فراهم می کنند، به جبران املاح معدنی از دست رفته در اثر تعریق کمک می کنند و اسیدهای آمینه ضروری را برای بازسازی بافت عضلانی پس از فعالیت تامین می کنند.

بنابراین این غذا برای حفظ سلامتی ایده آل است اما مواردی وجود دارد که توصیه می شود از مصرف آن خودداری کنید.

میوه خشک برای کسانی که از آسیب شناسی دستگاه گوارش رنج می برند و مبتلا به التهاب مزمن روده، کولیت و بیماری کرون هستند مناسب نیست. در واقع، به دلیل محتوای فیبر بالا، این ماده غذایی می تواند باعث التهاب و بدتر شدن مشکل شود.

علاوه بر این، بیماران دیابتی، کسانی که از مشکلات کلیوی رنج می برند و کسانی که رژیم غذایی کم کالری دارند، باید از مصرف میوه های کم آب خودداری کنند، زیرا این میوه سرشار از قند و کالری است.

میوه

میوه خشک برای سلامتی و رژیم غذایی مفید است. آنها یک بمب کالری واقعی را تشکیل می دهند، اما بادام ، پسته ، گردو یا فندق که سفره جشن کریسمس را تزئین می کنند، دارای خواص غذایی بسیار ارزشمندی هستند.

به‌عنوان میان‌وعده اواسط صبح یا بعد از ظهر، آجیل با جایگزین کردن تنقلات و تنقلات به روشی سالم و بدون اینکه شما را سنگین کند، به‌عنوان «شکست گرسنگی» کاملاً عمل می‌کند. منبع عالی همچنین برای ورزشکاران. در فصل سرد سال، دوستداران کوهستان از همه مزایا بین پیاده روی در ارتفاعات و یک روز در پیست های اسکی بهره خواهند برد.

میوه های روغنی دارای خواص فراوانی هستند که بسته به نوع آنها تغییر می کند.

در میان محبوب ترین بادام ها می توان به بادام اشاره کرد: منبع پروتئین و مواد معدنی ، به ویژه منیزیم و آهن. بادام حاوی فسفر (550 میلی گرم در 100 گرم) و کلسیم (240 میلی گرم) است و متحد قلب، عروق و استخوان ها است.

بادام که از 50 درصد چربی های تک غیراشباع و چند غیراشباع تشکیل شده است، منبع بسیار خوبی برای انرژی است و به همین دلیل به عنوان یک میان وعده صبحگاهی در حین کار یا ورزش مورد توجه قرار می گیرد.

با این حال، آنها ارزش حرارتی بالایی دارند(100 گرم بادام 600 کیلو کالری دارد) و به همین دلیل باید در مصرف آن کم باشد. در میان آجیل، بادام دارای بالاترین فیبر (12٪) است و منبع ویتامین E است (26 میلی گرم در هر 100 گرم، بیشتر از هر میوه روغنی دیگری).

این میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و همچنین برای کنترل کلسترول مفید هستند .