ظروف یکبار مصرف شله زرد باعث بهم ریختن مراسم عزاداری شد

امروزه بیشتر مردم برای صرف جویی رد هزینه و وقت از ظروف یکبار مصرف شله زرد در مراسم استفاده می کنند.
از ظروف پلاستیکی برای انجماد و/یا تازه نگه داشتن غذا برای مدت طولانی تری استفاده کنید.
به عنوان مثال، می توانید میوه های تازه را به قطعات کوچک برش دهید و در ظروف کاربردی در یخچال نگهداری کنید. از آنجایی که ظروف به خوبی بسته می شوند (بدون هوا)، اکسیژن کمی به میوه می رسد و مدت بیشتری تازه می ماند.
اگر ظروف مستطیلی روی هم را انتخاب کنید، فضای یخچال خود را نیز ذخیره خواهید کرد! علاوه بر میوه، ظروف برای تازه نگه داشتن کراکر، موسلی، بیسکویت، شیرینی و غیره نیز ایده آل هستند.
نکات ما را برای افزایش ماندگاری محصولات (تازه) بررسی کنید.
ظروف
همچنین می توانید باقیمانده هایی مانند رشته فرنگی، سس (پاستا)، غذاهای برنجی، سوپ و غیره را در ظروف یکبار مصرف ذخیره و فریز کنید.
این کار از ضایعات جلوگیری می کند و همیشه یک یا چند وعده غذایی آماده در خانه دارید!
آماده سازی غذا مد روز است و ظروف پلاستیکی ما برای آن ایده آل هستند! می توانید از آنها برای بسته بندی غذاهای آماده و همچنین به عنوان جعبه ناهار یا جعبه ناهار استفاده کنید.
آیا بخشی از وعده غذایی شما حاوی یک جزء مایع است؟ سپس آن را در یک ظرف گرد بسته بندی کنید. تمام لیوان های گرد پک استور ضد نشت هستند!
ظروف یکبار مصرف شله زرد با کیفیت استاندارد ما از پلی پروپیلن (PP) ساخته شده اند، یک ماده پلاستیکی کاملاً قابل بازیافت که هنگام گرم شدن تا دمای بالا نرم و مایع می شود و برای قالب گیری تزریقی مناسب است.
از آنجایی که PP یک ماده بسیار قوی است، کاربرد بسیار گسترده ای دارد. پلی پروپیلن را می توان منجمد کرد اما بیشتر در معرض پارگی در اثر ضربه است.
بنابراین این کیفیت کمتر برای فروش مواد غذایی منجمد مناسب است.
اگر از ظروف پلاستیکی در منزل یا آشپزخانه حرفه ای استفاده می کنید، به راحتی می توانید ظروف فریزر استاندارد ما را انتخاب کنید.
کیفیت استاندارد نیز برای بسته بندی غذاها و خدمات تحویلی بیش از حد کافی است.
اکثر ظروف فریزر دارای مهر و موم آشکار هستند.
اینها به ویژه برای شرکت های پذیرایی یا صنعت مهمان نوازی مناسب هستند.