شوینده مری کی موجب طلاق تازه عروس شد!!

استفاده از شوینده های لباسشویی ارگانیک بهترین راه حل برای جلوگیری از اثرات مضر احتمالی شوینده های معمولی بر سلامت انسان است.

اما برای درک بهتر موضوع لازم است کمی بیشتر در مورد تاثیرات شوینده های سنتی لباسشویی بر بدن انسان صحبت کنیم.

مواد شیمیایی موجود در شوینده مری کی می تواند خطراتی برای سلامتی ایجاد کند، زیرا پوست انسان این پتانسیل را دارد که تا 60 درصد از آنچه را که با آن در تماس است جذب کند.

به عبارت دیگر، در حالی که تمام روز را در یک لباس تازه شسته شده می گذرانید، باید توجه داشته باشید که پوست شما می تواند با مواد شیمیایی موجود در اینجا تغذیه شود.

مواد شیمیایی موجود در شوینده ها می توانند باعث ایجاد بیماری های پوستی مانند خارش و اگزما شوند و همچنین بر سیستم غدد درون ریز تأثیر بگذارند.

شوینده

از سوی دیگر، سورفکتانت‌های موجود در شوینده‌های لباس‌های سنتی که به آب اجازه نفوذ به پارچه‌ها را می‌دهند، می‌توانند سمی به نام بنزن ترشح کنند که باعث سرطان و اختلالات تولید مثل می‌شود.

به طور خلاصه، ممکن است فکر کنید که لباس های شسته شده شما بعد از شستن بهتر از قبل به نظر می رسند.

با این حال، این بدان معنا نیست که آنها کاملاً تمیز و سالم هستند، بزرگترین عامل در این وضعیت این است که مواد شیمیایی موجود در شوینده های لباسشویی به تقویت کننده های زیبایی شناسی تبدیل می شوند که به جای تمیز کردن لباس ها، بو و ظاهر لباس ها را بهبود می بخشند.

اگرچه مصرف کنندگان از آن آگاه نیستند، اما مواد شیمیایی خطرناک موجود در شوینده های معمولی لباسشویی اثرات منفی بر سلامت انسان دارد.

بقایای شیمیایی که پس از شستشو روی لباس‌ها جمع می‌شوند، جذب پوست انسان می‌شوند و این مواد شیمیایی خطرناک در طول روز توسط ریه‌ها استنشاق می‌شوند.

این می تواند باعث مشکلات سلامتی مختلف شود، از تحریکات پوستی یا چشمی گرفته تا بیماری های آلرژیک.

شاید حتی نخواهید آن را باور کنید. اما برخی از این مواد شیمیایی حتی سرطان‌زای بالقوه در نظر گرفته می‌شوند.

بنابراین برای جلوگیری از این اثرات بد مواد شوینده چه باید کرد؟