ساعت رزین کاری هنر دست زنان شمالی در گینس ثبت شد

اولین ساعت‌های رومیزی که با یک عقربه مشخص می‌شوند ساعت رزین کاری است یعنی عقربه ساعت نیز متولد شدند ، اما بدیهی است که دقت دقیقه وجود نداشت، فقط می‌توان آن را به ربع ساعت تقریب زد.

جای این ساعت‌های رومیزی، ساعت‌های آونگی بسیار دوست‌داشتنی و شیک بودند که امروزه به عنوان یک شیء مبلمان درجه یک باقی مانده‌اند. اولین شکل ساعت آونگی در سال 1657 متولد شد، جایی که حداکثر دقت را نسبت به دومی داشت.

آونگ‌های اول شامل یک میله چوبی یا فلزی بود که در یک انتها محکم و در انتهای دیگر آزاد بود و وزنه‌ای در آن قرار می‌گرفت که برای انجام کالیبراسیون برای تنظیم دقیق استفاده می‌شد.

در اینجا نیز هنگام اختراع ابزارهای فرار، مکانیسم های ویژه ای برای دقیق تر و دقیق تر ساختن این ساعت های ابتدایی پیشرفت هایی حاصل شد.

در واقع، در سال 1670 مکانیزم جدیدی به نام فرار اختراع شد که در آن فرد از مکانیسم حرکت متناوب آونگ به حرکت چرخشی ایجاد شده توسط یک تاج عبور می کند.

این لحظه موفقیت بزرگی در بخش ساعت سازی بود.جایی که ساعت سازان از ایجاد و سفارشی سازی آونگ هایی که از این مکانیسم جدید استفاده می کردند لذت بردند.

ساعت
اما بعدها همان مخترع آونگ، هویگنس، سیستم تعادلی متشکل از یک چرخ تعادل، یک چرخ طیار و یک فنر را ایجاد کرد، سیستمی که هنوز هم استفاده می شود اما در آن زمان برای اولین ساعت های جیبی استفاده می شد.

مکانیزمی که می توانست حتی در حرکت نیز بر خلاف سایرین که به ثبات و کمال نیاز داشتند کار کند.

از این لحظه به بعد تلاش های مختلفی برای اختراع سیستمی با دقت فزاینده و کمتر دست و پا گیر صورت گرفت تا به همگان امکان خواندن زمان در هر زمان و در هر مکان را بدهد.

ساعت‌های کوارتز 1928 متولد شدند، اما در سال 1960 کامل شدند تا امکان حمل آزادانه با یک ساعت را فراهم کنند.

اولین انقلاب ساعت مچی با اختراع Patek Philippe رخ داد که اولین ساعت مچی را اختراع کرد که در ابتدا فقط توسط زنان استفاده می شد. استفاده از ساعت مچی توسط مردان تنها زمانی آغاز شد که کارتیه یک ساعت مچی مردانه برای یکی از دوستان خلبان هواپیما ساخت .

بدیهی است که اختراعات جدید ادامه یافت که باعث پیشرفت در ساعت شد، تا اولین ساعت های باتری دار، از جمله سیکو بود که ساعت های آنالوگ را با مکانیزمی ایجاد کرد که توسط برق یک باتری بسیار کوچک حرکت می کرد.

ساعت‌های حرکتی خودکار را که توسط رولکس اختراع شد، فراموش نکنید ، شرکتی که به زودی شهرت زیادی کسب خواهد کرد و تا به امروز بازار بزرگی خواهد داشت.