دفتر 100 برگ سیمی طرح دار باعث معروف شدن فروشگاهی شد

کاغذ حدود 3200 سال قبل از میلاد بود و بعد از آن دفتر 100 برگ سیمی طرح دار اختراع شد و از آن زمان تاریخ طولانی توسعه را تکمیل کرده است.

این مواد نه تنها در سراسر جهان رفتند، بلکه نحوه تولید آن نیز دائما در حال توسعه بود. امروزه هنوز هم یک کالای معمولی روزمره است، با وجود رسانه های دیجیتال، نمی توان از آن صرف نظر کرد.

کاغذ نوشتن مدتی است که دوره رنسانس را تجربه کرده است. کاغذهای دست ساز قدیمی، کاغذ ژاپنی و دیگر انواع خاص کاغذ هنوز مورد تقاضا هستند، اما با استفاده از روش های مدرن ساخته می شوند.

کاغذ را می توان با ماشین چاپ کرد، اما می توان آن را با دست خط با انواع خودکار نیز نوشت. از آنجایی که خواص کاغذ بسیار متفاوت است و به ترکیب آن بستگی دارد، هنگام انتخاب باید مراقب باشید که ترکیبی هماهنگ از جوهر و کاغذ داشته باشید.

در میان انواع تقریباً بیشمار کاغذ، انواعی که برای صنعت استفاده می شوند و آنهایی که برای نوشتن در نظر گرفته نشده اند، هستند.

دفتر

محصولاتی که به عنوان سربرگ و کارت نامه، برای مکاتبات و به عنوان کاغذ برای استفاده روزمره اداری مورد استفاده قرار می گیرند، با نام “کاغذ ظریف” موجود هستند.

دفتر 100 برگ طرح دار و برنامه ریز قرار، کارت تبریک یا کارت دعوت به کاغذ مخصوص مخصوصاً در نسخه های سطح بالا مجهز شده است.

علاوه بر رنگ سفید، می تواند در رنگ های دیگر نیز موجود باشد، اغلب از کرم رنگ استفاده می شود. علاوه بر رنگ های مختلف، نقاط قوت کناره ها اهمیت ویژه ای دارد.

چگالی کاغذ و ترکیب آن تعیین می کند که آیا جوهر قلم فواره ای بیشتر یا کمتر منبسط می شود.

کارت‌های تبریک در بسیاری از مواقع اهدا می‌شوند و بنابراین پیام‌های ویژه‌ای دارند. کارت تبریک به عنوان کارت تاشو دارای نقش زیبایی است و می توان پیام شخصی را در داخل کارت نوشت. کاغذ ژاپنی برای کارت های تبریک با کیفیت بسیار محبوب است. این کاغذ ساخته شده از الیاف درختچه های خاص است که ساختار ظریفی دارد. بسته به نوع چاپ، کارت بسیار زیبا به نظر می رسد، اغلب از چاپ لترپرس سنتی استفاده می شود. اگر در چنین کارتی بنویسید، از یک خودکار یا یک غلتک ژل استفاده کنید، بسیار شیک به نظر می رسد.