با پوشیدن کفش پیاده روی پاما در تابستان دیگر پاهایتان عرق نمی کند!!

پاسخ ممکن است کاملا واضح به نظر برسد هر نوع فعالیت، دویدن و پا، نوع خاصی از کفش خود را دارد.

کسانی هستند که – تقریباً همیشه – طرفدار یک کفش پیاده روی پاما هستند، به خصوص در مسیر، و کسانی که با حمایت برخی از مطالعات، استدلال می کنند که یک کفش خنثی بهتر است، زیرا کفش پیاده روی پاما بد هستند و آنها حداقل ها را انتخاب می کنند.

با این حال، بیایید ببینیم انواع مختلف کفش های دویدن با کفش پیاده روی پاما چیست و هر از گاهی کدام یک را بهتر انتخاب کنیم.

بسیار سبک، این کفش ها بالشتک نیستند، زیره تک لایه دارند و هر چیزی که زائد است را از بین می برد.

فقط عدم وجود بالشتک می تواند پاهای شما را خسته کند.کفش های بسیار سبک، محبوب در بین کسانی که معمولاً مسابقه می دهند.

بالشتک کمی دارد اما در دویدن سریع بسیار مفید است و به واکنش پذیری کمک می کند، برای کسانی که وضعیت بدنی درستی ندارند یا برای کسانی که بیش از 70 کیلوگرم وزن دارند، مطلقاً توصیه نمی شود.

کفش

از این سطح، کفش های دویدن با بالشتک شروع می شوند، البته اندکی، برای کسانی که مایل به داشتن یک لمس پایداری بیشتر هستند، توصیه می شود، اما از آنجایی که کفش های بسیار فنی هستند، برای مبتدیان یا دوندگان یکشنبه توصیه نمی شود.

بدیهی است که حتی برای این کفش ها نیز بهتر است از وزن مشخصی بیشتر نشود.

این کفش‌های دویدن کاملاً با بالشتک هستند، ایده‌آل برای تازه‌کارهایی که هنوز عضلات مناسب پا را به دست نیاورده‌اند.

آنها مطمئناً کفش ایده آلی برای اهداف رقابتی نیستند، اما برای هر آماتوری در هر سطحی که نمی خواهند یک کفش راحت را به عنوان مکمل لباس مناسب برای دویدن کنار بگذارند، عالی هستند.

آنها همچنین برای دویدن آهسته و برای دوندگانی که – فقط کمی – بیش از 80 کیلوگرم وزن دارند، عالی هستند، زیرا ضربه های زمین را به خوبی جذب می کنند.

این مدل ها برای کسانی پیشنهاد می شود که در حین دویدن کنترل پای خوبی ندارند.

کفش‌های دویدن پایدار دارای بالشتک فوق‌العاده‌ای هستند، به همین دلیل برای دوندگانی که بیش از 80 کیلوگرم وزن دارند نیز توصیه می‌شود.

مناسب برای دویدن سریع و آهسته تر، آنها برای محافظت از پای دونده بسیار محکم هستند.

عملکرد دویدن در این مدل از کفش های بالشتکی عالی نیست، اما از آنجایی که در جاده های خاکی و دست انداز استفاده می شود، فضایی برای ایمنی باقی می گذارد.