با حوله نانو استخری ساختمان خود را با کمترین هزینه عایق کنید!!!

از آنجایی که این نوع اقلام نساجی مد شده است، این یک سوال نسبتاً رایج است که باعث جذب سریع‌تر می‌شود.

هر دو الیاف مزایای خود را دارند، اما بسته به اینکه می خواهید از حوله برای چه چیزی استفاده کنید، میکروفایبر یا پنبه بیشتر توصیه می شود.

یاد بگیرید که بین این دو نوع حوله نانو استخری برای حمام یا استفاده های مختلف تفاوت قائل شوید.

اول از همه، این ماده چیست؟ اساساً این یک پارچه مصنوعی است که با رشته هایی ساخته می شود که بسیار بسیار ظریف تر از الیاف طبیعی هستند که بعداً خواهیم دید، مانند پنبه.

این یک اختراع بسیار جدید است و مد شده است. تعجب آور نیست، زیرا ما در اینجا به شما می گوییم که تمام مزایای حوله های میکروفایبر را می دانید.

حوله

آنها 10 برابر ریزتر از موی انسان می شوند، هنگام مشاهده فیبر در زیر میکروسکوپ، می توان آن را به عنوان نوعی هزارتوی ستاره ای شکل دید که ورود و جذب خاک را بهبود می بخشد.

آنها در برابر سایش بهتر از الیاف طبیعی مقاومت می کنند؛ آنها مانند پنبه پرز نمی گذارند، آنها در برابر دماهای مختلف مقاومت می کنند، آنها خاصیت ضد باکتریایی دارند، آنها خیلی سریعتر خشک می شوند.

از آنجایی که میکروفیبر بسیار بادوام تر است، به سختی فضا را اشغال می کند و بسیار بیشتر از پنبه جذب می شود

معمولاً چین و چروک ایجاد نمی کند، بنابراین می توانید اتو را فراموش کنید.

بنابراین در مورد حوله های میکروفایبر فوق العاده جاذب می شوند به طوری که حتی در صورت خیس شدن نیز پارچه ای بسیار سبک باقی می مانند.

از آنجایی که آنها می توانند در برابر دما مقاومت کنند، می توانید آنها را در ماشین لباسشویی با آب داغ بشویید و گاهی اوقات حتی یک پاشیدن آب بدون نیاز به استفاده از مواد شوینده یا سایر محصولات شیمیایی کافی است؛ که با آن صحبت می کنیم که یک محصول زیست محیطی تر است.

به سختی می توانید قسمت های منفی را در این فیبر پیدا کنید.