انجیر تازه در سرماخوردگی جان رونالدو را نجات داد

در واقع انجیر تازه در سرماخوردگی خوش طعم، مغذی و بسیار شیرین است که به لطف این واقعیت که در مقایسه با سایر میوه های تابستانی، دارای خواص ویژه ای است، مورد استقبال افراد پیر و جوان قرار می گیرد.

بسیاری از آنها نمی‌دانند که انجیر شما را چاق می‌کند یا اینکه می‌توان آن را به طور منظم بدون خطر افزایش تعداد کالری مصرف کرد.

در واقع به اشتباه تصور می شود که به دلیل شیرینی آنها بسیار کالری نیز هستند و به همین دلیل اغلب از رژیم های کم کالری منع می شوند.

در حقیقت ، انجیر کالری کمی دارد و فواید زیادی دارد، بنابراین می‌تواند توسط کسانی که باید وزن خود را کنترل کنند (به شرطی که زیاده روی نکنند) مصرف کنند.

سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی، از جمله غذاهای ملین طبیعی هستند که در صورت یبوست می توان به کودکان داد . علاوه بر این، اگرچه آنها عمدتاً از قندها تشکیل شده اند، اما غذاهایی با شاخص گلیسمی پایین هستند.

انجیر

گیاه انجیر عمدتاً در مناطق خشک با آب و هوای گرم و خشک رشد می کند، بنابراین در مناطق نیمه گرمسیری و مدیترانه ای معمول است، حتی اگر کشت آن در سراسر جهان گسترش یافته باشد.

در ایتالیا مناطقی که بیشترین تولید را دارند کالابریا، کامپانیا، سیسیل و پولیا هستند.

دو گونه از گیاه فیکوس وجود دارد: Carica Sativa (ماده) و Carica Caprifikus (نر). از این میان، فقط گیاهان ماده دو بار در سال میوه‌های خوراکی تولید می‌کنند، در پاییز که در بهار می‌رسند (به نام زودرس یا فیورونی) و در بهار که در تابستان می‌رسند که نشان‌دهنده انجیر واقعی است.

پس بیایید تمام خواص انجیر و فواید ناشی از مصرف آن، ویژگی‌های انواع مختلف انجیر (به عنوان مثال گلابی خاردار) و دستور العمل‌هایی برای لذت بردن از آن در بهترین حالت، بدون دست کم گرفتن هیچ گونه منع مصرفی که سوء استفاده از این غذا می تواند باعث شود.

انجیر میوه هایی است که در انواع مختلف وجود دارد. اینها با رنگ پوست که از زرد تا سبز و از بنفش تا سیاه متغیر است و گیاهی که آنها را تولید می کند متمایز می شوند.

این مورد در مورد گلابی خاردار است که از یک گیاه آبدار به نام Opuntia Ficus Indica می آید اما ویژگی های ارگانولپتیکی مشابه انجیر کلاسیک دارد.