افزایش قیمت خاک گچ طوس موجب درگیری صاحب کارخانه با کارگر شد!!

سطحی که قصد دارید گچ کاری کنید باید تمیز، فشرده و خشک باشد، رنگ پوست کنده و تمام کاغذ دیواری های قدیمی را بردارید.

دیوارها و سقف ها را با پرایمر مخصوص خاک گچ طوس رنگ کنید، این یک رنگ و جذب سطحی یکنواخت را تضمین می کند (که باعث کاهش مصرف مواد نیز می شود).

از عناصر فلزی با رنگ ضد خوردگی و پوشش بالایی محافظت کنید؛ گچ ژاپنی را طبق دستورالعمل سازنده آماده کنید – آب را به نسبت مناسب، رنگ و سایر مواد اضافه کنید.

حدود 1 ساعت صبر کنید تا اجزا به خوبی خیس بخورند، اگر خودتان گچ ژاپنی می‌زنید، می‌توانید از شناور، ماله، کاردک، غلتک با پرز متوسط ​​یا اسفنج برای این کار استفاده کنید.

خدمه ساخت و ساز احتمالا از یک تفنگ اسپری استفاده خواهند کرد؛ مهم است که آن را به طور یکنواخت انجام دهید و سطح را به طور مداوم صاف کنید. لایه گچ باید تا 2 سانتی متر ضخامت داشته باشد.

خاک

اجازه دهید گچ اعمال شده تقریباً 48 ساعت خشک شود، در اتاق های مرطوب (یا اگر فقط می خواهید دیوار را از خاک محافظت کنید) سطح را با لاک اکریلیک بی رنگ رنگ کنید.

چگونه برداشتن گچ پنبه ای  گچ ژاپنی را از روی دیوار جدا کنیم؟ چیز سختی نیست فقط آن را خوب خیس کنید و بتراشید.

مواد حذف شده را می توان با آب مخلوط کرد تا قوام مناسبی (معمولاً 1:1) داشته باشد و دوباره روی دیوار یا سقف اعمال شود.

به این ترتیب می توانید به راحتی هر گونه خط و خش و ایرادی را که در حین جابجایی مثلاً اسباب کشی ایجاد شده است، تعمیر کنید.

نظر افرادی که تصمیم به استفاده از گچ ژاپنی دارند در مورد دکوراسیون داخلی چیست؟ نظرات کاربران هم بسیار مثبت و هم منفی است که بعید است کسی را شگفت زده کند.