از تاب اسباب بازی کودک در منزل به عنوان گاو صندوق استفاده کنید!!!

معمولاً تاب ها در زمین های بازی هستند و زمین های بازی در بیرون هستند.

فواید فیزیکی بازی در فضای باز در کودکان بسیار زیاد است، کودکانی که خارج از خانه بازی می کنند، در حین دویدن، پریدن، فشار دادن، کشیدن و بالا رفتن، تمرینات هوازی و تمرینات قدرتی بیشتری دریافت می کنند.

استخوان ها و ماهیچه های آنها تقویت می شود، به همین دلیل، کودکانی که زمان منظمی را صرف بازی در فضای باز می‌کنند، کالری بیشتری می‌سوزانند، که خطر چاقی کودکان را کاهش می‌دهد.

ما به نوسانات نسل و نوسانات تیمی پیشنهاد می کنیم تا به کودکان و والدین کمک کنیم تا با هم در نوسان شرکت کنند.

علاوه بر این، کودکانی که با تاب اسباب بازی کودک بازی می کنند ویتامین D بیشتری دریافت می کنند، یک ماده مغذی ضروری برای جلوگیری از بیماری و ساختن استخوان های قوی. در واقع، کودکانی که بیرون از خانه بازی می کنند، در خطر کمتری برای ابتلا به بیماری های مزمن دوران کودکی هستند.

تاب

بیشتر بچه ها آگاهانه به استرس یا نقشی که در سلامت و تندرستی کلی آنها ایفا می کند فکر نمی کنند.

اما تاب خوردن در واقع می تواند به آرام کردن کودکان بیش از حد یا مضطرب کمک کند. چرا تاب خوردن آرامش بخش است؟

درست مثل گذراندن یک ساعت در یک بانوج می‌تواند یک بزرگسال مضطرب را آرام کند، حرکت رفت و برگشت تاب خوردن می‌تواند کودکی را که روز سختی را پشت سر گذاشته یا در مدرسه یا در حین فعالیت دیگری تحریک شده است، آرام کند.

همراه با فواید فیزیکی تاب خوردن فواید متعددی برای مغز دارد، وقتی فرزند شما در آن چرخش است، چیزی فراتر از ورزش فیزیکی انجام می شود. در مغز آنها نیز اتفاقات زیادی می افتد.

مزایای تاب خوردن برای کودکان شامل کمک به رشد اجتماعی، بهبود مهارت های حسی، افزایش دامنه توجه و بهبود خلق و خو می شود.

در بخش‌های بعدی این فواید شناختی را برای بچه‌ها توضیح خواهیم داد.