کاشت قارچ دکمه ای در مازندران سبب خشکی دریای خزر شد!!!

اگر اطلاعات کافی در مورد نحوه پرورش قارچ دارید، پرورش قارچ در خانه امری آسان و بدون عارضه است و همچنین برای اطمینان از محصول سالم باید با افراد مجرب مشورت کنید.

قارچ مکمل هر رژیم غذایی سالمی است، کالری و چربی کمی دارد و حاوی درصد بالایی از فیبر است، علاوه بر این حاوی مقادیر زیادی پتاسیم است.

بهتر است ابتدا قارچ دکمه ای در مازندران را در داخل زمین کشاورزی پرورش دهید، زیرا اگر شرایط رشد آنها به دقت اعمال شود، دما، نور و شرایط آب و هوایی به راحتی قابل کنترل است.

برای پرورش قارچ خود باید بدانید که یک روش سنتی ساده وجود دارد که به توضیح آن می پردازیم و روش های جایگزین مبتکرانه و بسیار رایج زیادی وجود دارد که دو مورد از آنها را توضیح خواهیم داد.

قارچ

شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع قارچی را می خواهید در باغ خود پرورش دهید و سه نوع قارچ وجود دارد که به راحتی در خانه پرورش می یابند که عبارتند از نوع صدفی، قارچ دکمه ای سفید و قارچ معروف به “شیتاکه” این سه نوع از نظر کشت تا حدودی شبیه به هم هستند، اما با توجه به میانگین رشد با یکدیگر تفاوت دارند.

قارچ صدفی بهترین رشد را در نی، قارچ شیتاکه روی خاک اره چوب سخت و قارچ دکمه ای در کمپوست بهتر رشد می کند.

این رسانه‌های مختلف نشان‌دهنده نیازهای مختلف تغذیه‌ای در حال رشد هر یک از این گونه‌ها هستند، با این حال هر یک از این سه گونه را می‌توان به‌اندازه کافی در خاک اره یا کاه و کمپوست رشد داد.

انتخاب نوع قارچی که می خواهید پرورش دهید یک موضوع سلیقه ای است و شما می توانید نوع مورد نظر خود را برای خوردن انتخاب کنید.

شما باید تخم قارچ بخرید تا آنها سفید شوند یا قارچ را در خاک اره رشد دهند و از قارچ رشد کنند.

زیرا ساختار ریشه قارچ عمدتاً از قارچ تشکیل شده است.

می‌توانید سفیده قارچ با کیفیت بالا را از خرده‌فروشی‌های آنلاین، فروشگاه‌های مواد غذایی یا برخی فروشگاه‌های ارگانیک خریداری کنید.