چگونه سایه درست را دریافت کنیم

رنگ موی مناسب می تواند پوست شما را تقویت کند، خاکستری های مزاحم را بپوشاند و مهمتر از همه، اعتماد به نفس شما را تقویت کند. اما گاهی اوقات بازدید از یک سالن صرفاً در بودجه (از لحاظ زمانی یا مالی) نیست. اما چگونه می توان از طیف گسترده ای از محصولات رنگ موی لاکچری که امروزه در دسترس است، پیمایش کرد؟

واقعاً بدون داشتن یک حرفه ای چقدر می توانید انتظار داشته باشید که به دست آورید؟ فکر به نوعی طاقت فرسا است. به همین دلیل است که با کارشناسان Vidal Sassoon Pro Series تماس گرفتیم که نکاتی را برای انتخاب محصول و سایه به اشتراک گذاشتند. قبل از خرید یا دست‌کشی به دستکش پلاستیکی، این مطلب را حتما بخوانید!

اگر می‌خواهید در خانه رنگ کنید، توصیه می‌شود فقط یک یا دو درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ طبیعی خود انتخاب کنید و به یک رنگ تک رنگ بچسبید. اگر می خواهید هایلایت، کم لایت، بالیاژ، امبره و غیره، یک قرار سالن رزرو کنید. رز مشکی آموزش‌دیده آزادی بیشتری برای آزمایش دارند زیرا ابزار، محصولات و شاید مهم‌تر از همه، تجربه را در اختیار دارند.

برخی از چیزها را باید به سادگی به افراد حرفه‌ای واگذار کرد، از جمله تکنیک‌های رنگی که نیاز به چند برنامه کاربردی دارند – مگر اینکه شما (یا یک دوست قابل اعتماد) در مورد فرآیندهای رنگ مو آموزش دیده باشید.
بافت در واقع می تواند در نحوه جذب رنگ به قفل ها تفاوت ایجاد کند.

بنابراین درک نوع موی خود قبل از رب انار، تفاوت زیادی در نتیجه نهایی ایجاد می کند. اگر درشت و ضخیم باشد، احتمالاً به یک جعبه رنگ اضافی و چند دقیقه بیشتر از زمان توصیه شده برای پردازش نیاز خواهید داشت. قفل های ریز، مجعد یا بافت دار معمولاً به زمان کمتری برای پردازش رنگ نیاز دارند و باید بتوانند با یک جعبه تکی کار کنند.

وقتی تصمیم می گیرید با چه رنگی استفاده کنید، باید رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. تمام لباس بلوچی که در زیر نشان داده شده‌اند از خط تولید کیت رنگ دائمی ویدال ساسون پرو سری ویدال ساسون تهیه شده‌اند.

رنگ مو در دسته هایی مانند نیمه دائمی، نیمه دائمی و دائمی قرار می گیرد. یک راه آسان برای اینکه بفهمید کدام یک برای شما بهترین است این است که تصمیم بگیرید چقدر متعهد به تغییر هستید.

 

  • منابع:
    1. How To Get The Shade Right
  • تبلیغات:
    1. طراحی آینده ی لوله پلی اتیلن
    2. روغن بنفشه ای که می تواند گروه خون شما را تغییر دهد!
    3. داستان زرشک در دشت لوت!
    4. چگونه با مایع دستشویی پسوریازیس را درمان کنیم؟