پتو یک نفره ساده ای که موجب جنایت بین دو دوست شد

پتو یک نفره ساده  وزن دار معمولاً با گلوله، توپ یا چنگال پر می شود. آنها بسته به وزن بدن شما بین سه تا 20 پوند وزن دارند.

پتوهای وزنی لورا خاطرنشان می کند که مقدار توصیه شده برابر با 10 درصد وزن بدن شما (به علاوه دو پوند برای کودکان) است.

جینت جونز، کاردرمانگر در مرکز کودکان کافمن در وست بلومفیلد، می‌گوید که سیستم عصبی به مقدار مناسب وزن و فشار – بدون توجه به وضعیت یا شرایط روانی فرد – پاسخ مثبت می‌دهد.

جونز می‌گوید: پتوها اثر آرامش‌بخشی مشابه ماساژ دارند، و فکر می‌کنم به همین دلیل است که اخیراً بسیار محبوب شده‌اند. ما به‌عنوان درمانگر، همیشه پتوهای وزن‌دار را توصیه می‌کنیم.

پتو

لیزا دکر، معلم سابق آموزش ویژه و هماهنگ کننده برنامه، از آنها در کلاس درس خود در طول دوران تدریس خود استفاده کرد.

دکر، مادر چهار فرزند در منطقه گرند راپیدز، می‌گوید: «ما عمدتاً از پتوها برای کمک به دانش‌آموزانی استفاده می‌کردیم که درگیری‌های عاطفی و فروپاشی سطح بالایی داشتند. «تقریباً بلافاصله، شاهد کاهش ضربان قلب بودیم، تعریق متوقف می‌شد و حتی برخی از دانش‌آموزان به خواب می‌رفتند.»

هدف دکر این است که پتوهای وزن دار را به ابزاری در کلاس های آموزش عمومی تبدیل کند. او می گوید که از نظر عصبی، افراد مبتلا به اوتیسم و بدون اوتیسم شباهت های بیشتری نسبت به تصور بیشتر افراد دارند.

ظهور اخیر پتوهای وزنی در بازار اصلی نشان دهنده این مفهوم است.

دکر می‌گوید: «(محبوبیت اخیر پتوها) برای ما در دنیای آموزش هیجان‌انگیز بود. “ما متوجه شدیم که هی، چیزی در اینجا در حال رخ دادن است – و ممکن است فایده ای گسترده تر از آنچه در ابتدا فکر می کردیم وجود داشته باشد.”