روسیه خیارشور شیشه نوشابه را در کشورش ممنوع کرد!!!

خیارشور که به آن خیار کنسرو نیز می گویند، یک غذای جانبی فوق العاده خوشمزه اما بسیار ساده است که تقریباً در هر جایی می توانید سرو کنید.

ایده‌آل برای غذاهای آسیایی (ادویه‌دار)، اما همچنین در حین کباب کردن، یا به نظر شما چه برش‌هایی روی یک ساندویچ پوشیده شده با پنیر یا هوموس، خوشمزه است.

از این دستور تهیه خیارشور شیشه نوشابه بسیار خوشحالم!

به عنوان مثال، من خودم هنوز هم ترشی هایم را از سوپرمارکت ترکیه می خرم، زیرا در سوپرمارکت هلندی فقط «شیرین و ترش» پیدا می کنم و آن را دوست ندارم.

من کورنیشون ترش دوست دارم.

با این دستور می توانم خودم آنها را درست کنم.

فقط شکر را کنار می گذارم!

خیارشور
HyperFocal: 0

چه ایده خوبی برای درست کردن خیارشور خود با این کورنیشون ترش یک غذای جانبی خوشمزه است.

من شخصاً شاید به جای فلفل آسیاب شده مقداری گلوله فلفل و شاید هم کمی شوید یا میخک اضافه کنم و در واقع بدون شکر خوشمزه است! شما به من ایده می دهید

به سرعت درست می‌شود و تا زمانی که در کاسه یا قابلمه بسته باشد، در یخچال شما به خوبی نگهداری می‌شود (این هم خوب است که فورا سرو کنید).

طبق شنیده هام می تونی حتی یه ماه تو یخچالت نگهش داری ولی متاسفانه نمی تونم ضمانت بدم چون برای من 2 تا 3 روزه از بین رفته. خیارشور خیلی خوشمزه است!

خیارشور یکی از دستورهایی است که می‌توانید با افزودن ادویه‌های مختلف، آن را بسیار تغییر دهید و آن را کاملاً با ذائقه خود تنظیم کنید.

به دلیل داشتن خیار خوش طعم و تازه است و تعادل خوبی بین ترش (سرکه) و شیرین (شکر) دارد، اما ته رنگ آن بسیار کمی تند است.

البته به غیر از اینکه تند بیشتری مصرف کنید و مقدار فلفل قرمز یا فلفل قرمز را تنظیم کنید، این به شما بستگی دارد. بنابراین، متن بسیار زیاد برای چنین غذای زیبا و آسانی است، پس به آشپزخانه بروید