حمل پوست خرس در برخی استان های هند ممنوع شد!

ابتدا باید مجوز CITES را از اداره ماهی و حیات وحش محلی خود دریافت کنید. پس از شکار خرس، باید بلافاصله گوشت را جدا کرده و آن را منجمد کنید. گوشت را بتراشید و پدهای پا و استخوان های پا را تا پنجه بردارید تا به پوست خرس برسید.

سپس پوست خرس را نزد تاکسیدرمیست بفرستید تا دباغی شود. در حالی که پوست خرس در حال دباغی است، برای ساخت فرش باید لوازمی را سفارش دهید. یک فرم جمجمه برای دست نخورده نگه داشتن سر مورد نیاز است. همچنین می توانید خط چشم، بینی و گوش را برای تکمیل فرش خود سفارش دهید.

هنگامی که مخفی خرس شما از تاکسیدرمیست بازمی گردد، باید آن را با نمد بپوشانید تا از فرسودگی سریع آن جلوگیری کنید. فرم جمجمه را وارد کنید و ویژگی های صورت را اضافه کنید. داخل دهان و دندان ها را لکه دار کنید تا ظاهری واقعی به آن ببخشید. قبل از اینکه فرش را روی دیوار یا زمین نشان دهید، اجازه دهید چند روز خشک شود.

من از سوال شما گیج شدم یعنی قیمت فرش پوست خرس چقدر است؟ اگر چنین است، واقعاً به ترجیح شما بستگی دارد. ارزان‌ترها حدود پنجاه و چهار دلار قیمت دارند. با این حال، با ارزش ترین فرش های پوست خرس نزدیک به نهصد دلار قیمت دارند. همه چیز به محدوده قیمت شما بستگی دارد، و مهمتر از آن، آنچه می توانید بپردازید. گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است.

من همیشه یک فرش از پوست خرس می خواستم، اما هر چه بیشتر به آن فکر می کنم، همه چیز ناخوشایندتر به نظر می رسد. آیا کس دیگری احساس می کند که شکار خرس برای گوشت و پوستش اشتباه است؟ من می‌دانم که مردم قرن‌هاست که این کار را انجام می‌دهند (مثال آن شکار فیل‌ها برای عاج‌هایشان است)، اما اگر این روند ادامه پیدا کند، آیا خطر انقراض خرس‌ها افزایش نمی‌یابد؟ مطمئناً جای فکر کردن است.

در حالی که این تا حدی درست است، به یاد داشته باشید که خرس ها گونه ای در خطر انقراض نیستند. با این حال، شما قطعا درست می گویید به این معنا که قرن ها ادامه دارد. به طور کلی، خرس ها همیشه برای خز (و گوشت) شکار می شوند. درست است یا غلط؟ من در پاسخ به آن مردد هستم، اما می گویم که خطی وجود دارد که نباید از آن عبور کرد.

 

  • منابع: