بهترین نانوایی در جشنواره ملی معرفی شد

یکی از حیاتی ترین غذاهای انسان، نان می باشد که تهیه آن بسیار نیاز به دقت و رعایت بهداشت دارد و همچنین نیازمند افراد باتجربه برای پخت نان می باشد.

انبه سردسیری

اگر جز افرادی هستید که قصد دارید سیستم ایمنی خودتان را افزایش دهید بهتر است از میوه هایی مانند انبه سردسیری استفاده داشته باشید چرا که دارای ویتامنیها متنوعی بوده و می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

انگشتر یاقوت کبود

پیش از اقدام به خرید انگشتر یاقوت کبود اصل ابتدا انگشتری که مناسب دست شما است را بردارید و یک خط کش را بر روی آن قرار دهید و قطر داخلی آن را به دست آورید یا یک نوار را برداشته و دور انگشت مورد نظر بپیچید، سپس قسمت تقاطع را علامت زده و آن را باز کنید و اندازه نوار را به دست آورید و با جدولهای موجود در سایت مقایسه کنید.

انگور سیاه

انگور سیاه دارای شاخص گلیسیمی تقریبا متوسط است ​​است  تحقیقات انجام شده بیانگر آن است که رژیم های غذایی با GI کم نشانه های دیابت را بهبود می بخشد. رسوراترول در انگور همچنین کارایی سلول های بتای پانکراس را بهبود می بخشد.

آهن اسفنجی

با توجه به نیاز مبرم کشور به انواع بریکت سرد آهن اسفنجی که باعنوان قالبهای آهن اسفنجی یاد میشود و به دلیل خلوص بالا، بیشترین کاربرد آن ،استفاده درصنعت فولاد سازی است.