با کاپشن چرم مردانه مشهد در تمام تولیدی ها شناخته شوید

این مدل نامتقارن از چرم بزی ساخته شده است که در مقایسه با چرم گوسفندی سخت‌تر، اما در عین حال کاپشن چرم مردانه مشهد نرم‌تر است. خط کمر “ناتمام” همراه با دوخت قابل مشاهده درج های پانل شده به این لباس احساس خام و اولیه می دهد. این نگاه مستقیماً به میراث و ریشه‌های فرهنگی مشترک ما اشاره دارد و شما را به دوران باستانی که چرم ماده‌ای ضروری برای بقای انسان بود، می‌برد.

تولیدی کاپشن چرم مردانه کمتر به ظاهر مد معمولی «پسر بد» شما می‌پردازد، که معمولاً با کت چرم مشکی شما را آراسته تر می کند. بیشتر در مورد جزئیات ظریفی است که آن را قابل توجه می‌کند. با ارجاع به اشکال ارگانیک ایجاد شده توسط امواج در شن، چرم برای ایجاد حس بازگشت به ریشه ها از طریق بافت های الهام گرفته از طبیعت پردازش شده است.

جزئیات ظریف چیزی است که این ژاکت الهام گرفته از بمب افکن چرمی بوفالو را همه کاره تر و شهری می کند. آستین‌های Raglan به لباس‌های ورزشی اشاره می‌کنند که در کمدهای ما بسیار فراگیر شده‌اند، در حالی که زیپ‌های دوتایی که به کت نرده‌ای اشاره دارد و همچنین برش نامتقارن، ظاهری آوانگارد متمایز ایجاد می‌کند.

ظاهر مینیمالیستی پریشان برای بهترین کاپشن چرم مردانه به همان اندازه برای زنان کارآمد است. با این طرح می‌توانید آستین‌های بلند فوق‌العاده باز را روی بند انگشتان بپوشید یا می‌توانید آن‌ها را با زیپ بالا بکشید و آن‌ها را بچرخانید تا بافت بیشتری در اطراف مچ دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید ظاهری خشن ایجاد کنید، یک کت چرمی مشکی کوتاه ضروری است – فقط به خاطر داشته باشید که برای داشتن یک لباس منسجم‌تر، از پوشش‌های با درخشندگی پرهیز کنید.

نسخه زنانه ژاکت سوراخ شست دارای سبک خیاطی کمی متفاوت است که شکل زنانه را برجسته می کند. این کت چرمی برش خورده در جلو بلندتر و روی باسن خمیده است و ظاهری ایجاد می کند که تکرار آن سخت است.

درست مانند استایل مردانه، این کاپشن چرمی نامتقارن زنانه از پوست بز مات ساخته شده است و نسبت به قیمت کاپشن چرم تبریز گران تر است و دوخت بیرونی شیک تری دارد که ظاهری خشن و دست نخورده به آن می بخشد. درخشش کم چرم به ویژگی طبیعی لباس کمک می کند.

  • منابع:
    1. TRACING THE ROOTS: THE ASYMMETRIC LEATHER JACKET

  • تبلیغات:
    1. بازده ای محصول در درخت بادام هندی
    2. روش کاشت صحیح درخت بادام هندی
    3. مقایسه روش های مختلف تولید تخمه آفتابگردان
    4. مصرف پنیر در سن بلوغ ممنوع شد!!